frankpetralottesven in Thailand

Bangkok

Gister zijn we aan gekomen in Bangkok we hadden de nachtbus genomen vanuit Koh Phangan. Helaas Koh Phangan verlaten het was een heerlijk eiland. We moeten terug omdat we vanavond weer terug vliegen naar Nederland.

Gister zijn we nog naar het What Pro geweest erg mooi om te zien deze grote Boeddha hij is wel 15 meter lang. Daarna met een boot door de klongs van Bangkok gevaren, hier zie je hoe de mensen leven soms echt armoedig. Maar wel leuk om dit te zien, we hebben vissen gevoerd en daarna nog op het water handel gedaan.

Vandaag zijn we met Ko van Kessels wezen fietsen in Bangkok erg leuk om dit te doen we zijn een markt opgeweest en door allerlei leuke steegjes gegaan waar de mensen wonen. Heel leuk om dit te doen, wat wij ervaren van Thailand is dat de mensen de hele dag aan het handelen zijn en aan het eten koken en eten. We zijn nog in de oudste tempel van Bangkok geweest wat erg mooi is. Het was een leuke toer ook nog door het leuke Chinatown geweest. Alleen jammer het begon wat te regenen maar dat was niet erg het was erg leuk ondanks de regen wij vonden dit een van de leukste dingen om te doen van Bangkok. Het is en aanrader. De Tuk Tuk was ook onze favoriete vervoersmiddel van Bangkok.

We gaan nu helaas onze koffers pakken voor de terugreis we hebben ontzettend genoten van het prachtige gastvrije Thailand. We hebben heerlijk gegeten en hele leuke dingen gedaan en gezien. De kinderen en wij hebben het TOP gehad.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en het lezen van onze reisblock het was leuk om te bij te houden en te doen.

Michel en Daniëlle en kids

Erg goede terugreis en wij gaan nog even genieten hier in bali!

pa ma borst

eindelik kan ik de foto's en verslagen lezen erg leuk wat een reis he
veel gedaan en gezien zo to zien
alvast een goede reis terug en tot ziens
pa ma borst

Ben en Andrea

Hele goede terugreis, wij vonden het leuk jullie te volgen.
Groetjes, Ben en Andrea

Gine

Ik zou ook zo graag zo'n reisje willen maken.
Ik vind het knap dat jullie dat helemaal samen hebben uitgestippeld.

Super om de verslagen te lezen.