frankpetralottesven in Thailand

Laatste dagen Koh Phangan

Het zijn onze laatste dagen hier op Koh Phangan ,we zijn toch hier maar gebleven op dit mooie eiland. We wilde eigenlijk richting Koh Tao maar de kids vinden het erg leuk hier en wij ook. Waarom dan niet lekker op dit prachtige relaxte eiland blijven. Vandaag zijn we wel richting een ander resort gegaan, het resort ligt vlakbij het eilandje Koh Ma. Hier kan je erg mooi snorkelen. Dat is wel gezien want het is hier bestel druk op het strand met dagjes mensen die hier met de scooter komen. We zitten in het resort Mae haad bay resort. Het is vrij nieuw en erg mooi, een prachtig zwembad en we kijken uit op het eilandje Koh Ma. Salad beach resort was ook een top resort het is wat kleiner dan hier maar de bediening daar is zo vriendelijk, zo vriendelijk hebben we het nog niet gehad. Ze zijn erg aardig voor de kids. Deze jongens komen eigenlijk niet uit Thailand maar uit Birma hiernaast en zijn hier komen werken. Thailand is een erg vriendelijk land. Morgen gaan Lotte en Petra duiken we wagen toch maar de stap. Frank en Sven blijven op het droge, frank heeft oorontsteking en je mag dan niet duiken. We durfden eerst niet maar het is ons verzekerd dat er geen haaien zijn haha. Dus toch maar doen voordat we er spijt van krijgen, Lotte heeft er veel zin in ik ook maar toch wel spannend. Het schijnt hier erg mooi te zijn om te duiken we hebben al naar filmpjes gekeken op YouTube. Het verslag lezen jullie morgen wel.

peter en gerdina

Jammer voor Frank, maar ja, kan jij met Lotte samen en Sven bij Frank blijven. Geniet van die laatste dagen en neem wat mooi weer mee! Hier is het na het weekend volgens de vooruitzichten weer even op. Ik ga de jongens opzoeken dit weekend en dan maandag nog even terug, maar dan hopelijk tot 19 augustus op Texel. Maak er nog een paar mooie dagen van en de groeten, xxx

Petra

Hoi hoi Gerdina ja we hadden weer gezien dat het top weer we over is. We nemen wel wat zon voor jullie mee, is heerlijk hele dag je korte broek en teenslippers aan. Groeten van ons vast fijne vakantie en we komen nog een dagje