frankpetralottesven in Thailand

Koh Phangan

Vandaag lekker wezen proef duiken kijken of we dit leuk vinden. We werden om 10 uur opgehaald en naar het drive-centra gebracht. Hier was een groot zwembad waar we het gingen proberen, Het is op zich niet moeilijk je moet wat aanwijzingen weten en wat gebaren taal. De kids vonden het ook leuk dus morgen maar in de THE DEEP OCEAN. Wel spannend, wat anders dan in het zwembad. Maar goed we gaan met zijn vieren plus nog wat duikintructeurs. Na het zwemmen hadden we gehoord dat je daar erg mooi in de buurt kon snorkelen. Toen we daar aan gekomen zijn leek het wel of de tijd hier stil had gestaan. Er was een klein barretje en wat bungalows op het strand heel basic echt geweldig. Er was ook als huisdier een wildzwijn echt apart, maar dat beest was harstikke tam. Aleen sven vondt het helemaal niks dat beest. Ik moet zeggen hij was wel erg grappig het had wel wat. Heerlijk gesnorkeld echt prachtig het is hier op dit eiland een verborgen juweeltje. Het is nog mooier dan op Phi Phi. Stranden zijn schitterend en het water met de vissen ook helemaal TOP. Heerlijk daar aan het strand gezeten en genoten van al het prachtige om ons heen. De tijd is hier echt stil blijven staan. Je ziet weinig mensen en ze zijn echt super aardig hier. Deze baai heet Haad khom. Vanavond heerlijk gegeten bij Salad hut een top tent. Morgen worden we opgehaald om half 8 we zijn benieuwd hoe het is om echt te duiken.

peter en gerdina

Leuk, dat duiken, is nog mooier in de zee denk ik! Veel plezier!

Fred en Nel

Wat een leuke verslagen, nog veel plezier de laatste dagen.

Petra

Dank je wel Nel en Fred. We genieten van het land zelfs Frank.